Nieuws
08-02-2021

Het Wollstreet Lock down plan Update Februari 2021



Lieve klanten, de deur mag letterlijk en figuurlijk op een kiertje voor jullie. Dat betekent dat jullie een bestelling, die van tevoren betaald is, op afspraak en tijdsslot kunnen ophalen aan de deur van onze winkel in Sittard. We hebben tot nu toe veel klanten voorstellen mogen sturen en met trots mogen we concluderen dat zeker 90% resulteert in een aankoop en bestelling. Bijna alsof je in de winkel bent maar met een beetje meer inspanning van jezelf en heel veel energie van onze kant, maar jullie positieve reacties bij het ontvangen van de pakjes geeft ons moed om op de ingeslagen weg verder te gaan.

Het kopen van producten zal er tot nader bericht als volgt uitzien.
• Plaats een bestelling bij voorkeur via info@wollstreet.nl of telefonisch op dinsdag t/m vrijdag tussen 11:00 en 14:00 uur.
• Tussen het moment van bestellen en ophalen moet minimaal 4 uur zitten. Hou echter rekening met onze interne verwerking van minimaal een dag.
• Omschrijf bij garens het gewenste artikel zo uitgebreid mogelijk, vernoem merk, naam of artikelnummer van het garen, welk kleurnummer en evt. gewenst verfbad. Maak desnoods een foto van de label als het om een nabestelling gaat.
• Naalden en accessoires kun je ook bestellen. Geef aan of het brei of haaknaalden zijn. Welke dikte? Welke uitvoering.
• Cadeaubonnen zijn uiteraard ook mogelijk, laat ons weten welk verpakkingsnummer (zie website) je voorkeur heeft en voor welk bedrag.
• Onze website, Facebookpagina en Instagram laten genoeg concrete ideeën en voorbeelden zien op brei- haak en handwerkgebied, die je kunt bestellen. We zullen dagelijks nieuwe ideeën aanvullen en je enthousiast proberen te maken.
• Je betaalt je bestelling en eventuele verzendkosten op ons rekeningnummer NL13 INGB 0009395982 tnv Wollstreet, na ontvangst van je betaling kun je je bestelling volgens aangegeven en afgesproken tijdsslot bij de winkel komen afhalen, of we verzenden je pakje naar het door jou opgegeven adres.
• De verzendkosten proberen we zo laag mogelijk te houden door de goederen te verpakken in een brievenbuspakje, enveloppe of doosje. De kosten die we berekenen zijn de werkelijke kosten. Bedenk maar zo, benzine en parkeerkosten zijn hetzelfde..
• Je pakje versturen we per Post NL, dit gebeurt direct na ontvangst van je betaling. Je krijgt een bericht als je pakje onderweg is. Hou rekening met vertraging vanwege de drukte.
• Vermeld duidelijk je naam, adres en telefoonnummer zodat we je gemakkelijk kunnen bereiken als er vragen zijn over je bestelling.
 



Windowshopping onder het thema Cijfers en Letters
De etalage van Wollstreet hebben we ingericht als een ‘kijkvenster’. Hierin zoek je een model uit met een letter van het alfabet. Het cijfer geeft aan welke kleur je kunt kiezen. De prijzen zijn in de etalage vermeld. Hieronder zie je enkele voorbeelden.



Zelfbediening sokken wol, dagelijks aan de poort bij Wollstreet
Sinds een tijd hebben we een zelfbedieningssysteem bedacht voor sokkenwol. Iedere dag, ook in het weekend, hangt er tussen 10:00 en 19:00 uur sokkenwol aan de ‘lijn’. Ieder zakje heeft een bol van 100 gram of 2 van 50 gram, dus genoeg voor een paar sokken. De prijs varieert van €7,- tot €9,50. Er hangen papieren zakjes bij. Hierin stop je het contante geld en daarna in de brievenbus van Wollstreet in de voorgevel.
Wij bieden deze service aan onder ‘eerlijkheid duurt het langst’.
Kom gerust eens kijken of er iets bij hangt. We wisselen uiteraard dagelijks van kleur of print.



Advies is nu wat ingewikkelder, maar we proberen het
• Vragen over je handwerk gaat wat moeilijker worden, maar ook dat willen we via email proberen, maak foto’s van wat je maakt. Maak een foto van het patroon en omcirkel wat je niet snapt. Voeg het modelnr. en het nr. van het boekje toe zodat we gemakkelijker alles kunnen nakijken. Voeg ook je telefoonnummer toe zodat we je terug kunnen bellen. Jou adviseren op deze manier kost tijd van beide kanten, maar we gaan het proberen…….

Contact met Wollstreet
• We willen je vragen om uitsluitend via Email te bestellen info@wollstreet.nl
• We zijn telefonisch bereikbaar op dinsdag t/m vrijdag tussen 11:00 en 14:00 uur.
• Reageren op de socials facebook en instagram vinden we motiverend en leuk, doe dat vooral, maar een bestelling plaatsen doe je svp alleen via email. Dit werkt voor ons gestructureerder in deze hectische tijd.

In de Lockdown periode kunnen we de volgende dagen op je bestellingen reageren.
• Dinsdag t/m vrijdag
• Vanwege de hoeveelheid van aanvragen we om rekening te houden met een verwerking van een dag van je aanvraag.

Bedenk vooral:
‘Voor alles is een oplossing’, wij doen ons best maar wel helemaal volgens de regels, want dat doen we al vanaf maart 2020
Hopelijk krijgen we het virus op deze manier gezamenlijk onder controle.

Veel liefs, Sandra, Rose Marie en onze tijdelijke Corona-vriendin Elianne.

(Het is trouwens hartverwarmend hoeveel lieve vrienden - lees klanten - van Wollstreet spontaan hun hulp hebben aangeboden, het ontroert ons. Samen staan we sterk, zonder jullie kunnen we deze Lockdown niet overleven!
 

< ga terug naar nog meer NIEUWS op onze website